- Anmälan är bindande!

- Kostnad för knallar är 750:-/plats. (1 plats = > 7 meter)

Detta skall förskottsbetalas till Pg.627764-4 Bg 829-9596 eller

Swish 123 022 99 30

Avgiften gäller för båda dagarna

- Frukost ingår i priset och serveras från Kl. 08.00 vid Kafé Nystugan på Sågudden.

- I år kostar gillet 100:-/person varpå det är viktigt att föranmälan.

Anmälan till gillet och specialkost gör du nedan.

- Det kommer finnas nattvakter på området.

- Sopkärl finns uppställda på området (Sopcontainer finns bakom Kafé Nystuga)

- Ni ansvarar själva för att städa undan efter er och hålla området rent och snyggt.

(varor som inte föranmälts kan komma att ombes att plockas bort)

Främst för kassaregister mm. Eventuell kostnad kan tillkomma, Begränsat antal platser.
(El kan inte erbjudas till husbil, husvagn el. dyl. Begränsat antal elplatser finns

Anmälan Arvika medeltidsmarknad
12-13/6-2021

© 2020, Historiska Föreningen Lindorme. 

Följ oss på:

  • Instagram Social Icon
  • Facebook B&W