- Anmälan är bindande!

- Kostnad för knallar är 500:-/plats. (1 plats = > 7 meter)

Detta skall förskottsbetalas till Pg.627764-4 Bg 829-9596 eller

Swish 123 022 99 30

Glöm inte att märka din betalning ”AMM + ditt namn”

Vi vill ha din betalning senast 6/6-2020

Avgiften gäller för båda dagarna

- Frukost ingår i priset och serveras från Kl. 08.00 vid Kafé Nystugan på Sågudden.

- Gästabudet ingår i priset och planeras till Kl. 20.00 på lördag kväll 

- Det kommer finnas nattvakter på området och möjlighet att låsa in värdesaker under natten.

- Sopkärl finns uppställda på området (Sopcontainer finns bakom Kafé Nystuga)

- Ni ansvarar själva för att städa undan efter er och hålla området rent och snyggt.

(varor som inte föranmälts kan komma att ombes att plockas bort)

Främst för kassaregister mm. Eventuell kostnad kan tillkomma, Begränsat antal platser.
(El kan inte erbjudas till husbil, husvagn el. dyl. Begränsat antal elplatser finns

Anmälan Arvika medeltidsmarknad

Följ oss på:

  • Instagram Social Icon
  • Facebook B&W

© 2019, Historiska Föreningen Lindorme.